22 Şubat 2014 Cumartesi

Tübitak'tan Harika Bir Kitap

Kizimiz tam  4 ay 23 günlük oldu...Artık yeni doğan grubundan çıktığı için hareketleri, iletisimi, tepkileri ve bizden beklentileri de haliyle her geçen gün değişiyor.  Maalesef gündüz uykusu ilk günden beri olmadığından sabahtan akşama kadar nasil vakit gecirecegimiz ile ilgili sürekli yeni birşeyler bulmaya çalıyorum.

Tam da bu dönemde artik cocuk gelişimi ve psikolojisi kitaplarini araştırırken Tübitak tarafindan cikarilmis harika bir kitaba rastladim; "
Bebekler ve Yürüme Çağındaki Cocuklar için Egitici ve Eglendirici Etkinlikler" kitap ilk gunden 36 aya kadar cocugunuzla birlikte yapabileceklerinizi, oyunlari, kısacası gelisimini cok olumlu sekilde etkileyecek ipuclarini ayrintilariyla birlikte sizi adim adim yönlendirerek veriyor.

Cocugunuzla daha da keyifli vakit gecirmenizin ipuclarini veren bu kitabi mutlaka tavsiye ediyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder